fredag 1. juni 2012

Tilmålt tid

I dag har jeg 39 dager igjen i landet mitt. Og for tiden går jeg rundt med en stressende følelse lik ingen annen. Jeg har aldri følt meg slik før. Alt snurrer rundt i hodet mitt og jeg aner ikke om jeg må føle meg glad for at jeg snart skal reise hjem eller lei meg for å forlate alt. Et år var alt for kort...

I morgen skal jeg iallefall nyte livet 100% for da skal jeg se Nederland spille kamp mot Nord-Irland, siste kamp før EM! Gleder meg veldig mye til det, og dagen går til å henge rundt i Amsterdam som "oppvarming" til kampen om kvelden!

Noe som er veldig gøy og som jeg er glad for at jeg fikk gjort mot slutten av året, er artikkelen med avisen BreedUit! Forrige torsdag kom det en journalist hjem til oss og intervjuet meg og vertsmoren min, og etterpå tok hun noen bilder av meg på sykkelen min, hehe. I går kom artikkelen ut, og jeg er veldig fornøyd med resultatet! Blant annet står det i artikkelen "blondinen er forelsket i sykkelen sin, og elsker friheten den gir henne!". Likte akkurat den setningen! Og i begynnelsen av artikkelen står det "Annlaug bor i den lille byen Molde på Norges vestkyst, og huset hennes ligger oppå et fjell med panoramautsikt over fjorden". Journalisten var helt overveldet over det med at huset mitt lå på et fjell, hahah! Det var veldig gøy at folk på skolen hadde lest artikkelen og kommenterte det, de synes også det var en artig artikkel! :)

Her er et bilde av artikkelen, scannet inn av en venninne av meg. Er ikke helt lesbart, men pytt pytt. Bildet er av meg og hele vertfamilien min en morgen da jeg hadde laget vafler til dem! :) På fremsiden av avisa var et bilde av meg på sykkelen min!

1 kommentar:

  1. Så artig at du kom i avisa! Skjønne ikke så mye av teksten da, men men! I har også en litt rar følelse i magen... Men aller mest så glede i me veldig, veldig mye til å reise hjem til Molde!

    SvarSlett