torsdag 7. juni 2012

Kjeder meg...

Hjeeeelp! Det er bare 33 dager til hjemreise!! Og nå er jeg endelig frisk etter å ha hatt noen forferdelige dager med fryktelig betente mandler... MEN ingen vil finne på noe, dvs, alle er opptatte med noe, så jeg er ganske ensom... Og har null ide hva jeg skal finne på i kveld. Før i dag har jeg vært på et market i Drachten, veldig koselig! Spiste velig gode poffertjes med Makayla og Sarah og kjøpte noen Friesland-suvenirer.

Sarah og jeg foran Poffertjes-boda

Friesland <3

Hmmm, jeg lurer sånn på hva jeg skal finne på i kveld! Som dere skjønner er blogging det jeg finner på når jeg kjeder meg/ endelig har tid. Aaargh så mye tid jeg har akkurat nå, altså! Kanskje jeg kan rydde rommet, lage en video, spille piano? Huff, jeg aner ikke. Vet dere forresten at Nederland spiller mot Danmark på lørdag? Nederland er nemlig, i motsetning til Norge, videre i EM!! Og det blir ekstra stas denne gangen, siden jeg så dem spille forrige lørdag! Så nå vet jeg litt om laget på forhånd også ;)

Fire utlendinger og en løve klare for kamp!

Foran Amsterdam Arena!

Weeeeeeeee :D Nederland slo Nord-Irland 6-0 btw!

Avslutter innlegget med å gratulere verdens aller beste lillesøster med 15års-dagen i dag! Hun er på en måte enebarn i år, men jeg er for alltid søsteren din, Fimke!
Så glade i hverandre, da! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar