torsdag 28. juni 2012

I elske sykkelen min

Er det noe jeg kommer til å savne, er det sykkelen min! Har sikkert nevnt det et par ganger før, men den friheten du har med å kunne sykle dit du vil, kunne parkere gratis, og snike deg mellom folk i gågatene, er helt herlig! Jeg tipper det er mye bedre å ha en sykkel enn å ha en bil. Man får trening også, samtidig som man kommer seg overalt! I dag har jeg syklet til sammen 40 km, og er temmelig sliten i bena. Men jammer var det godt! Jeg syklet til besteforeldrene mine som bor ca en time unna, så det var en herlig tur! Og på tilbaketuren hadde jeg kameraet å hånda hele veien, så her kan dere se litt av veien. Ser det ikke herlig ut??







Ojsann, feil vei...

Nydelig, eller hva?


Jeg filmet også et stykke!! Men jeg anbefaler å skru av eller ned lyden på filmen, og skru på musikk du liker i bakgrunnen mens du ser filmen, for den ultimate feelingen, hehe. Jeg er ikke særlig god på å filme, særlig ikke når jeg sykler og må følge med på både det ene og det andre...

1 kommentar:

  1. Så utrolig fine bilder og film! :-) her i Venezuela har jeg kanskje sett fem sykler i hele år..

    SvarSlett